7. desember 2011

Så kom den første snøen♥



Som hos så mange andre kom snøen også til oss i natt Jeg er i ekstase, for det er noe med det at det er hvitt ute når man pynter til jul, lager julegaver og pakker inn gavene som skal ligge under diverse juletrær - håper snøen blir liggende nå da, å at vi slipper slaps og ekkelt!!

Måtte knipse noen stemningsbilder, prøvde å ta bilder av småfuglene som spiser av maisballene jeg har hengt ut, men de fløy sin vei når Keegan ble for ivrig ;)) hehe..


Sto opp tidlig idag for å få gjort litt før jeg skal på jobb, men det eneste jeg har gjort er og sitte med pcn og se rundt i blogglandia med en snorkende Keegan ved min side.. Jaja, det stikker ikke av, å imorgen har jeg FRI! Så da får jeg gjort litt ... kanskje ;)



Ha en herlig desember-Onsdag

post signature

11 kommentarer:

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Har fri i dag jeg og hadde planer om å få gjort mye, men.. *kremt*... Nå tror jeg det er på tide å brette opp ermene å komme i gang :)

Kos deg med snøen og ha en fin onsdag du også!

Tommensgirl sa...

Er så herlig med snø:) Elsker det:)
Håper du får en fin dag:)
Klem

Elins reiseblogg sa...

Litt hvitt ute hos oss også i natt. Men enda for lite til at det blir skikkelig julestemning. Heldigvis har det tatt en pause med stormene og pissregnet som har vært så lenge nå!

Randi sa...

Så fine bilder! Her har vi hatt snø i et par dager nå, og etter at det værste kaoset har lagt seg, er det egentlig veldig koselig:) Det hører jo liksom med til disse førjulsdagene da. Skjønner ikke helt hva det er med bergensere og årets første snøfall, det er jo like kaotiske tilstander hvert år. Jeg bruker beina jeg, så jeg klarer meg:)
Ha en fin kveld, kose deg masse på fridagen din i morgen da.
Klem

Hege sa...

Håper du har hatt en fin dag på jobb...og deilig med fri i morgen :o)
Hos oss er det krise nå...for jeg er blitt sykemeldt i 14 dager nå..passer skrekkelig dårlig i denne førjulstida :(

Herlig stemningsbilder da...likte stjernen din veldig godt.

Klem Hege-mamma til 3

Bekka sa...

Ja, det var sååå koselig med snø i går, alt ble så mye lysere og triveligere ute. Håper den ligger til jul og ikke smelter bort med en gang bare!
Ha en fin onsdag videre :) Klem

Unknown sa...

Ja, er det ikke herlig!
Deilige snøen ♥

Ha en fin jobbekveld;)

Klem Line

Mor og datter sa...

Så koselige bilder :)

Juleklem fra meg

Giveaway inne på min side, om du er interessert;)

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Det er så deilig at det er kommet snø! Og at det knitrer under skoene når man er ute og går!
Så blir det jo mye lysere!!

Herlige bilder hos deg!
Klemmer til deg!

Unknown sa...

Her har det også kommet litt snø, og (heldigvis) har det ikke regnet vekk enda;) I love it!!

❤ vinter&snø ❤

fin torsdag til deg!
KLEM

Renate sa...

For en fantastisk flott adventsstjerne! Den hadde passet perfekt inn i vinduet mitt! ;-)
Hvor har du fått tak i den? :-)