8. desember 2011

Duften av jul


Jeg elsker kongerøkelse og andre typer juledufter, å mååå brenne det hver dag hele julen som en del av stemningen og tradisjonen mot jul.. På Europris her om dagen kom jeg over denne lille boksen med lys oppi, som lukter helt himmelsk av jul De hadde flere forskjellige juledufter, men  jeg syns den luktet best! Kongerøkelse skal jeg kjøpe imorgen, DET lukter jul det!


Som dere ser har jeg fått ny header, den er laget av Rita(link) tusen takk, Rita ;)
Men om det er fler som vil prøve seg, så er det bare å ta bilder her på bloggen å prøve.. Moro med noe å bytte på også :)) 



Var akkurat ute med Keegan, FY så kaldt!
post signature

9 kommentarer:

Sidsel Veierland sa...

jeg har prøvd kongerøkelse, MEN den bare svir seg og blir brent og lukter vondt. Så tok jeg litt vann sammen med røkelsen, men skåla er ikke tett, så det renner ned på lyset, så det slukner. Hva er rett? Hva gjør du?
Tror jeg må prøve lyset fra Europris, jeg og

Jatte sa...

Hei Sidsel: Jeg putter det bare i den beholderen å tenner lys under, det blir litt brent, men smelter litt på en måte etterhvert :-)
Man får også kjøpt det på flaske så man kan helle i vann med lys under :)

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Her går det i telys med pepperkakeduft :)

Gøril`s Kreativiteter - håndlaget med kjærlighet sa...

Det hørtes deilig ut. Må innrømme at jeg aldri har hatt kongerøkelse i hus til jul, men ser at det skal høre julen til, så da må jeg nok prøve det i år!
Ha en fin kveld!
Klem

InstatreffNorge sa...

Jeg forbinder også veldig lukter med jula
og en av de som setter meg i best stemning er kongerøkelse:)
Synd man bruker opp en liten boks så fort;)

Klem Lise

Barbro sa...

Kongerøkelse er herlig og hører til i jula :-)
Enig med deg:-)

Klem .-)

Unknown sa...

Deilig med jul på boks ♥
Har noen slike deilige dufter jeg og;)
Så flott header du har fått, kjempefin...:)

Ha en finfin kveld;)

Klem Line

Synnøve sa...

Da skal jeg kjøpe lyset du anbefaler. Må ha røkelse og julelukt i huset jeg også:-)
Fin header
Klem

. sa...

Deilig med juledufter i huset:)
Koselig at du nevner meg i innlegget ditt:) Bra du likte headeren:-D

Ha en fin fredag søte:)