18. desember 2011

Hjertekrans


Slik ble kransene jeg lagde til og legge på graven til oldemoren min og farfaren til min kjære, igår :)
Klippet av noe kvist ute i hagen, formet først hver halvdel av hjerte (som en halv "sirkel" ) festet med dokor-ståltråd, så festet jeg de to halvdelene sammen til ett hjerte, kledde det med granbar og til slutt pyntet med det vi hadde av pynt.. 

Ble ganske fornøyd med disse, de ser jo ikke så fine ut som de man kjøper i blomsterbutikken, men nå er jo heller ikke jeg utdannet dekoratør ;) Skal lage to til imorgen, som skal på graven til to andre nære
Nå er det jobb fra 14-18, så bare å drikke masse varm te og pleie forkjølelsen innimellom slagene så man er frisk til jul!



Ha en fin 4.Søndag i advent søtiser..

post signature

11 kommentarer:

Tommensgirl sa...

Kjempe fine kranser du har laget, og ekstra koselig er det å legge noe man har laget selv, på graven til de man er glad i <3
Håper du har en fin 4 søndag i advent:)
Klemklem

Drømmehuset mitt sa...

Hei

Jeg syntes de var kjempe fine:) Og ekstra koselig når man har laget de selv:)

Fin fjerde søndag i advent, ikke lenge igjen nå:)

Klem

Precious Home sa...

Takk for inspirasjon. Disse er jo mye finere en de man kjøper i butikken:)
Og ikke minst mye mer personlig:)

Ha en fin dag!

Petrine ~ Nederst i havna sa...

Fine kranser :)
Synes det er koselig med noe en har laget selv. Mye mer personlig. Det er viktig i jula :)

Gitte sa...

Hei Jatte!
Nydelige kranser du har laget til dine kjære, som sikkert savnes..

Håper du har det bra, søte du!

Klem Gitte

Linn sa...

De ble utrolig flotte :)
Faktisk finere enn mange jeg har sett i butikkene.

God bedring,bli frisk :)

Hanne Margrete sa...

Kjempefine! synes ikke de står noe tilbake for de på blomsterbutikken jeg!
God bedring,og bli frisk til jul!

Klem fra hanne:)

Anonym sa...

Kransene ble kjempe fine!
Klem

Unknown sa...

De var fiiine.. Jeg har kun lagd i kvist til venner/familie på gravene deres.. Så denne vil jeg stjele fra deg og lage til dem neste gang =))

Klem

TellTilTi ★ sa...

Syns det ble riktig så flott jeg! :)

Håper dere gar hatt en flott helg!

Kleem

Franske drømmer sa...

så flotte de var! Så flink du er, Jatte! :) Så fint å kunne legge noe hjemmelaget og koselig hos dem du er glad i <3

nyt fine førjulsdager!

KLEM