17. desember 2011

En koselig jobb


I natt satt jeg å pakket inn hen del av gavene fra oss i år, her kjører jeg rødt, gråpapir, hyssing og naturlig i år - min kjære kommer hjem med mer papir idag så da blir jeg nok ferdig med de fleste som skal pakkes inn i løpet av helgen! Det er veldig koselig å pakke inn gaver syns jeg, høre julemusikk å ha tente lys, helst også snøøøø!!!! Snøen forsvant jo bare dager etter den kom, å har enda ikke kommet tilbake, det spøker veldig for den hvite julen nå merker jeg *snufs*

Idag skal vi besøke farmoren til min kjære, så skal vi på graven til min Oldemor og farfar til min kjære, legge ned kranser og tenne lys Det er ca 1 times kjøring ditt så vi rekker ikke ditt lillejulaften, som egentlig er tradisjon å være på gravene for oss - men de er i tankene våre uansett


Håper dere alle får en fin Lørdag!
post signature

5 kommentarer:

Fru Haugen Klingen sa...

Kjedelig uten snø i jula, men jul blir det uansett vettu :)

Fint gavepapir du har :)

Klem fra Fru Haugen Klingen

Unknown sa...

Så FINE gaver ♥
Koselig og gjøre litt ekstra ut av de;)

Ha en fin kveld!

Klem Line

Linn sa...

Så flotte de ble :)
Isj,ja blir nok en bar jul i år *snufs*

Vi også drar på gravplassene på lillejulaften,som oftest.
Det viktigste er at man er der,og ikke på hvem dato.

God klem

Tove `blogg verden sa...

Flotte gaver ♥
og koselig jobb ja :)
Nyt dagene!
Klem Tove

Hege sa...

Ja,det papiret synes jeg jeg har sett før ;o) Skal sette meg i morgen kveld tenkte jeg å pakke inn litt gaver..i dag er treet ferdig pyntet.

Så koselig at dere har vært på graven..alltid litt spesielt.

Kos deg masse siste uken før jul

Klem Hege-mamma til 3