22. oktober 2011

Jeg elsker og bli inspirert


Denne gangen er det den vakre dama bak bloggen Camillas Romantiske Hjem som har inspirert meg, jeg oppdaget bloggen for bare noen dager siden og igår måtte jeg bare innom garnbutikken å handle litt nytt garn..


Sjekk dette nydelige garnet da dere, en liten sau på nøstet ;) *fnis*
Jeg elsker det, så mykt og godt .. 80% Alpakka, 15% Ull og 5% Nylon - Love it.
Jeg har veldig lyst og strikke meg ett pledd, men tror det i første omgang blir en pute.. 


Gleder meg til og ha min egen lille sauepute i sofakroken!!
Camilla har forresten en give away nå også, der kan du vinne en strikka pute  i setesdalsmønster - så fort dere inn og bli inspirert dere også :)




God helg fra meg og Pondus;)
post signature

10 kommentarer:

Mette sa...

Så fint det var :) Gleder meg til å se resultatet ditt :)
Ha en nydelig kveld <3
Klem

salige lavendel sa...

Garnet så jo helskjønt ut!!!

Unknown sa...

Nydelig garn;)
Og jepps Camillas blogg er helt fantastisk!!
Hun er kjempeflink;)

Ha en finfin kveld ♥

Klem Line

Marte sa...

Ser ikkeno sau, jeg... *Stirrer på garnet* haha

Så søt pusekatt :) Med det typiske katteblikket "Gidd å ta bilde av meg, gale kvinnemenneske..." ;)

Gitte sa...

Nydelig garn! Er så herlig å strikke av. Har strikket en hals i det garnet:)
Klem Gitte

Tommensgirl sa...

Det garnet så nydelig ut:) Mye fin inspirasjon hente i bloggverden:)
Ha en herlig søndag:)
Klem

Hanne Margrete sa...

Åå sådeilig det garnet så ut! Tenker du får laget noe fint av det! Jeg gleder meg til å se:) Skal sjekke ut den bloggen! Jeg har strikket setesdalsputer selv, det er så gøy:)Har faktisk et innlegg om det i dag..

Ha en fin søndag!
Klem fra Hanne:)

Camillas Romantiske hjem sa...

Hei du!! Så STAS med så masse ros da!!:)) Tusen, tusen takk!! Jeg husker ikke hvor mange masker jeg la opp på puta, du må nesten prøve deg frem. Jeg la opp 200 masker på pleddet, og strikker til jeg synes det er passe langt, tenker meg noe i " dynetrekk-størrelse". Vis frem resultatet da, garnet så helt nydelig ut:) God klem fra meg:)

MissMette sa...

Kjekt å bli inspirert :) og Camillas blogg
er veldig flott ღ Hørtes veldig deilig ut
med en slik deilig pute da ღ neste slik at
jeg også som ikke kan strikke ønsker å prøve
meg på et slikt prosjekt :) Ønsker deg en
flott uke som kommer, Jatte :) Klem fra Mette

Hilde Kristin sa...

Har ikke vært borti klesplagg eller lignende som har blitt strikket av allpakkagarn. Men jeg tar dere på ordet at sikkert er helt nydelig å ta på og kanskje ha på. Varmt også...

Kosebilde av deg og katten da.... bare helt nydelig. ;))

mvh Hilde