17. april 2011

Sommer kommer ...


Sommeren er helt klart på vei, det er deilig og varmt ute, ungene leker i gatene igjen, katter som lusker rundt husveggen og folk som går turer å er blide og fornøyde igjen etter en lang kald vinter med masse snø! Jeg har fått plantet litt mer idag, og flere stemor er nå kommet frem på verandaen også ;)


Trenger da ikke bare plante i krukker og potter, en kopp, lysestake, en maisboks osv er ypperlig å plante i - å det blir riktig så koselig også .. (legg merke til en avslappet mann som koser seg på sofaen ute idag ;))..


Keegan koser seg også max, han herjer rundt i hagen, stikker av med sko og soler seg - nyter livet rett og slett ;)

Ha en nydelig påske, håper solen skinner der du er også
post signature

14 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

Hei vennen!
Så koselig du har det på uteplassen! Nydelige keegan!

I dag har trioen her vært hos mine foreldre og grillet - sommeren er virkelig her snart :-)

Ønsker deg en nydelig søndag!
Klem

Birte sa...

Så deilig med Soool.. her er det regn regn reg.. :-(

Vakre bilder du viser..

Klem klem..

Unknown sa...

Så deilig med knallvær altså!
Og så flott du har gjort det ute på terrassen;)
Her er det og en hund som stooorkoser seg, han løper ut og slenger seg ned med koselyder med en gang terassedøren går opp, han rett og slett digger det;)) Hihi, de er søte disse dyra ♥

Ha fortsatt koselige påskedager - nyt det max;)

Klem Line

Linda - HJERTEHUSET sa...

Herlig:-)
Det er så koselig når vi kan rydde vekk alt rusk og rask fra vinteren å plante og gjøre det fint ute, Deilig tid:-)
klemklem

Hanne Margrete sa...

Så koselig dtte så ut! Kjenner jeg blir litt missunnelig;) Her har det vært kaldt og regn ,og jeg har vært på jobb hele helgen!
Så fint å plante i en stor kopp! Har noen lignenede, så nå fikke jeg en ide;)
Ha en fin påske videre!

Klem fra Hanne:)

Milena Marie sa...

Hei hei :)

God påske til deg også snuppa.
Jeg jobber mandag, tirsdag og halve onsdagen om du ville treffas føre påske ;)

Jeg møter deg gjerne jeg vettu :D

Daisys home sa...

Joda..nå ble jeg skikkelig misunnelig:)
Her har vi bare drittvær,med grensen til snø idag og sterk vind og masse regn. Kan neppe bli værre.
Hadde tenkt å begynne på et prosjekt ute på balkongen, men får avvente å se åssen været blir.
Ha ei finfin Påske:)
klem sissel

Linn`s Lykke♥ sa...

Hei hei!

Tusen takk for hyggelig hilsen hos meg! Jeg har vært på besøk hos deg flere ganger før, kjempe fin blogg! Jeg har også begynt på lav karbo, og finner masse inspirasjon på lav karbo bloggen din!
Nydelige stemorsblomster - herlig vår inspirasjon! Ønsker deg en fiin påske:-)
Klem Linn

Franske drømmer sa...

ja, er det ikke deilig med vår!! Helt nyyydelig! Nyter hvert eneste sekund!
Kos å pusle på verandaen om dagen, ja ;)
Ikke kommet mye blomster her enda, kun påskeliljer ;)

Ønsker deg, mann og dyr en herlig påske!
Kos dere masse og nyt livet og hverandre!

God klem

Unknown sa...

Så deilig! Dere er heldige som har slikt kanonvær! Uteplassen din var koselig;) Er det ikke herlig når gatene fylles med glade unger?! Det er noe eget ved det, da er det sommer;)

Ha en fin påskeuke!
KLEM

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

JA, sommaren kjem!!!! Herlege utebilder Jatte:)
Korr fint du har pynta. Vert litt misunleg, for her berre regnar det...MYKJE:( Har også vore ute å tatt bilder! Av ein foss bak huset som snart "fosser over"...

Kos deg i sola♥
Klem frå Mette.

lisje astrid's husblogg sa...

Sååå herleg da:)
Her har det regna i eit sett i dag:(

Har ikkje årka å vore ute i det heile..Men,eit nyvaska hus kom ut av denne regndagen..Og det er meget sjeldan at heile huset blir vaska på ein dag..:)

Bilda du viser er så fine og glade..

Takk for alltid så gode ord.Eg set umåteleg stor pris på både deg og ditt interiør.

GOD PÅSKE ♥

Klem frå Astrid

Lotta sa...

Ah koselig hos deg:) Og fine firbeinte <3
Nattaklem til DEG

Mattisheimen sa...

Hei,

Så koselig at du la igjen spor etter deg hos meg :)

Heldige dere som har fått startet med plantesesongen ... I går var jeg ute og måket frem det ene blomsterbedet for å få litt fortgang i spiringen, og i dag ligger det nysnø på verandaen :( Jeg kjenner jeg er mektig lei av vinter nå!

Ha en flott påskeuke!

Renate