24. april 2011

Skogstur i solskinn ..

Siden været igjen viste seg fra sin beste side idag tok vi oss en liten kjøretur for og gå en tur i skogen - nærmere bestemt Tangen fort i Langesund, vi gikk der i fjor sommer også og det er veldig fint der, nydelig utsikt og fint turterreng!:)



 Som sagt er utsikten herlig, å med blå skyfri himmel, må det jo bare bli en fin tur


Keegan storkoser seg i skogen - kunne nok heller tenke seg å løpe løs, men båndtvangen må vi overholde!!


Bild som ei sol ;)) 


Trene litt "på plass" også, flinke mopsegutten vår


Så går vi fint "fot" ...



Ellers har dagen min bestått mye av denne kurven med garn og heklenål - jeg hekler og hekler når jeg først er igang, går veldig fort og greit :) Gleder meg til teppe er ferdig, håper det blir så fint som jeg ser for meg.. da skal det få pryde sofaen vår og jeg skal love dere at jeg kommer til og skryyyyte av det til alle *ler*

Tusen takk for alle de koselige ordene på innlegget under dere er vel herlige! Det lilla bilde er det jeg selv som har malt, å min kjære likte det så godt at han ville ha det på veggen .. gjorde seg jo med litt farger da ;)


Nyt siste rest av påsken,
post signature

18 kommentarer:

Milena Marie sa...

Hei :)
Så flotte bilder og såå koselig det ser ut der dere gikk tur henn. Godt man får trent litt mens man er på tur også.

Håper du har hatt en super dag i finværet. Hilsen jentene fra myra <3

Størstepia sa...

Ååå, så herlig med Langesund! Hadde hytte der og har vært der hver sommer siden jeg var 3 år... Dessverre er det eksen til pappa sin hytte, så nå har jeg ikke vært der på noen år:( Herlig med bilder fra Tangen altså!:-) Fikk helt tilbakelengsel jeg nå..

Takk for alltid koselige kommentarer på bloggen min - det setter jeg stor pris på!

Nyt den siste påskedagen imorgen!
Klem fra størstepia

Kaisas mamma sa...

Kjempeflott turområde Tangen! Der har jeg gått mange turer:)

Ønsker deg en fortsatt fin påske!

Klem:)

Unknown sa...

Så flink lille K er;))
Herlig med slike deilige påske (sommer) dager ♥
Kos deg siste påskedagen!

Klem Line

Precious Home sa...

Deilig med slike turer...må si jeg syns at den båndtvangen kommer dårlig ut for oss hundeeiere....men skjønner jo at den finnes....Er jo nå det er deilig for hundene å løpe fritt:)

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Såg herleg ut med ein skogstur:)Å det flotte veret!!!
Og flinke Keegangutten♥ So skjønn atte ☺

I morgon er siste fridagen...Har vore ei fin påske, men skal verte godt med kvardag igjen;)
Kjenner det har vorte litt for mykje søtt og god mat i det siste!

Ha ein fin 2.påskedag Jatte.
Klem frå Mette.

sa...

Hei!
Tusen takk for koselig kommentar inne hos meg :O) Det setter jeg stor pris på :O)
Så deilig dere har hatt det i dag. Denne påsken har virkelig vært helt fantastisk. Nyt siste dag i morgen :O)

Carinaklem

Auroras hjem... sa...

Hei hei ! Tusen takk for den koselige kommentaren du skrev på bloggen min. Så kjekt at du la igjen et spor, sånn at jeg fant frem til den flotte bloggen din. Nydelige bilder, og fantastisk søt hund du har. Elsker hunder, og har selv en vidunderlig pomme :) La meg til som følger hos deg også. Kommer på besøk flere ganger her. Ha en forsatt fin påske.
Klem Merete

Englehagen sa...

Det så herlig ut.Voffsen din er jo bare til å spise opp ,så søt atte :) Ha en fortsatt fin påske med hekling og soling.Klem fra Elin

MissMette sa...

Herlig ღ og flotte naturbilder...
Så koselig å dra på turer, særlig
når det er så flott!!! søte Keegan ღ
Ønsker deg en flott dag, og kos deg
masse :) Klem fra Mette

Franske drømmer sa...

så deilig med skogstur i dette nydelige været, da! det er jo helt perfekt!!
jeg er helt enig med deg i innlegget under, ang det å skulle dandere og få det fint i store vinduer. sliter med det samme i stuen her..

ja, du må bare innom den butikken på ulefoss, det var virkelig bare en drøm!! Også på ulefoss, da ;)

ha en fin uke, vakre!

Klem

Unknown sa...

Sv; Ja, hun er herlig <3 Godt du nøt påsken her hjemme også! Klem <3

Anonym sa...

Så herlige bilder du deler sammen med oss, godt du har hatt en fin påske♥
Ha en nydelig mandag, så vil jeg ønske deg en fin uke!:)

KLEM

Frøken H sa...

Så herlige bilder! :) Ja, det er virkelig deilig å være ute i dette fine påskeværet vi har hatt nå! :) Kjempefine bilder fra stua di under her også! :) Nyt den siste påskedagen! ♥

klem Frøken H

Anette Willemine sa...

Dette så deilig ut! Det har jo vært et fantastisk vær i påsken, i alle fall for alle oss som bor på Øst- og Sørlandet.
Mopsen deres er bare så herlig!

Ønsker deg en fin siste påskedag!

Klem,
AW

Jeanette sa...

Takk for alle dine hyggelige kommentarer hos meg:)Ser ut som en her lig tur og flotte omgivelser:)

Ha en fortsatt fin dag!

Bjørg ✩ Huset ved Fjorden sa...

Det såg ut som ein herleg tur! Så flotte bilder, og den søte voffsen då:))
Herlege bilder frå stova di under her, liker stilen din!:)
Håper du har ein strålande dag!
Klem:)

Anette sa...

Koselige bilder!Elsker Mopser,de er bare helt utrolig skjønne!!:)Deres er jo bare så søt og:)
Blir spennende hekla teppe:)
Du må legge ut bilde om du får deg glasslampe du og;)Klem Anette,ha en flott dag <3