6. februar 2011

Hjelp - blogg etiketter..


Tenkte og ordne litt på etikettene på bloggen her, så de blir lettere og finne frem i. Men, må jeg da bla meg helt tilbake og redigere ? eller går det an og gjøre dette på en annen måte? Jeg er helt grønn på dette blogg greiene altså ;) hehe.. Forresten, kom gjerne med tips til hva dere vil se/lese om her på bloggen fremover, jeg føler meg litt tom egentlig.

Edit: Kan man ikke bare slette alle gamle etiketter å lage nye? får ikke til og lage de om med stor forbokstav osv:(

Håper alle har hatt en fantastisk Søndag ihvertfall, og at dere får en fin og inspirerende uke
post signature

5 kommentarer:

Vibeke / Mammas Hus sa...

Gå inn på rediger innlegg, der får du hele lista av innlegg, så kan du velge hvilke du vil ha og så hva slags etikett. ;)

Maias Fabelaktige Verden sa...

Jeg liker bloggen din som den er jeg da :-) Liker variasjonen...

Nala sender Keegan nattanuss!
klem

Mette, FjellroMantikk ♥ sa...

Hei Jatte ☺

Hadde det ikkje vore for mannen og eldstejenta her, hadde det nok ikkje vorte blogg på meg...
Er heilt grønn når det gjeld data og vert soooo irritert når eg ikkje får til:( Har tålmodigheit = 0!!!
Veit ikkje kva etikett er heller;) Men skal finne det ut!Jaaaa, ser på sida di her:) hehehe... Det er nok som Vibeke over her seier ja;)Håper du får det til:) Skal faktisk inn å prøve sjølv ☺

Synest du har hatt herlige, kjekke innlegg!!! Med Jatte-stil ♥ Fortsett slik...
Vert der nokre dagar/veker mellom kvart innlegg er berre gleda EXTRA STOR når bloggeren er tilbake:))) Synest eg...
Er vel begrensa innimellom korr mykje vi har å blogge om;)

Synest DETTE innlegget var flott også!!!!

Ha ei fin veke:)

Klem Mette.

FruHellstrøm sa...

Kan ikke hjelpe deg med det du lurer på :) Men er enig med Maria over her at jeg liker bloggen din som den er :)

Lykke til :)
Klem Tina

Monica sa...

Hei hei
Virkelig en flott blogg du har, og leiligheta di er kjempekoselig.
Når det gjelder blogginga kan jeg ikke hjelpe deg, ser jo at du har fått til mye mer enn meg, og at du har fått noen gode råd lenger opp her.

Ha ei fin uke ;)