16. januar 2011

Pynteputer♥


Jeg tar utfordringen fra Fru Fjeldhammer, om og vise putene jeg har i stuen.. og skrive litt om hvor de er ifra.. Puta over er fra Kid. Har to av denne og liker godt ruter.



Engler er jo noe av det fineste jeg vet,  har to av denne også og de fikk jeg av mamma
i fjor - den er fra Skeidar.



Denne er fra Spar Kjøp og det står "My Home", billig og søt syns jeg!
Morsomt om flere tar utfordringen, så jeg utfordrer deg til og ta den også..


Det er mildvær her idag, dvs slaps og vått og glatt ute, så vi tilbringer mest tid innendørs og skal trene lydighet med Keegan etterpå her i stua.. vi trener på og dekk i flere minutter, stå og dekk under innkalling og litt annet, vi storkoser oss sammen når vi trener, og imorgen skal vi igjen opp og trene sammen med gode hundefolk og hunder

Utrolig koselig at så mange vil være med på give away,
og det er alltid plass for flere deltakere!
post signature

6 kommentarer:

Maias Fabelaktige Verden sa...

For en koselig utfordring. Jeg har ingen sofaputer eller andre pynteputer i heimen - er allergisk for sånt i min egen heim, men jeg synes det er veldig flott hos andre da :-)

For en søt mops du har :-) Nydelig!Jeg har dressurtrent valpen min i dag jeg og, hun er helt uslitt hun nå, så nå ligger hun under stolen min og snorker.

Det er så kos med vofser altså :-)
Kos deg videre i kveld.
klem klem

Precious Home sa...

Så fine puter du har!
Tar utfordringen, men må ta den litt senere...Putene jeg har kjøpt i helgen skal få en "oppussing" ;)

Ha en fin kveld!

Behindabluedoor sa...

Puter er digg ass...Får aldri nok av dem:))

Nyt kvelden Jatte.
Klemmer

Bittelille villa/Jennifer sa...

Så mange fine puter du har! Likte spesielt den fra SparKjøp med My Home. Trenger ikke være dyrt designeri for å være vakkert:)

Har bladd litt i arkivet ditt, og leste akkurat innlegget du skrev om interiørbloggere og vår interesse - hvordan den kan virke rar og kjedelig for andre. Jeg føler det på samme måte! Hvorfor skal en interesse/hobby være mindre verdt enn en annen? Veldig godt skrevet:)

klem Jennifer

Chiline sa...

Likte Engle puten(e) ekstra godt. Jeg er selv veldig glad i engler. Som du allerede har vært inne hos meg og sett, så har jeg tatt utfordringen din ;)

Strykemerker kan du bl.a kjøpe hos panduro hobby.
Vet at en del interiørbutikker selger stryke merker fra sagene vintage.
Her kan du bl.a finne slike:
http://www.interiordilla.no/
http://www.vakkerthjem.no/
http://www.kreativehender.no/
http://maison-marie.no/

Nattaklem Chiline

Solveig (Svingenslillehus) sa...

Skrev kommentaren lenger ne dher jeg :) Koselig og fine puter du har! :)

Stooor klem fra Solveig