7. januar 2011

Helgen er her..

Å i helgen skal resten av julepynten vekk, det meste er tatt ned og lagt i kasser ..
Men stjernene i vinduet, noen røde blomster og litt slikt er fortsatt fremme :)
Skal på en liten bytur idag å shoppe inn nye kapper til kjøkkenet, noen nye duker og lys + litt planter og blomster ..

Blitt inspirert av skjønne Rebekka og tror kanskje jeg skal se om jeg ikke finner litt lyselilla jeg også..
det er jo en veldig fin farge og rosa er mer sommerfarge så får se hva jeg finner..



Bildene er fra Mai ifjor da jeg hadde masse rosa detaljer i stuen, nå er veggene blitt helt hvite også så det er mye finere med de hvite møblene våre nå også :)
Gleder meg til våren, men koser meg i snøen så lenge - alt til sin tid  

Nå skal jeg stelle meg litt før det blir en tur med Keegan i vintersola, deilig!
God helg alle sammen, takk for at dere tar dere tid til og legge igjen kommentarer og gode ord

post signature

3 kommentarer:

Behindabluedoor sa...

Hei Jatte :))
Fine bilder fra en koselig stue. Gleder meg til å se hva du finner på etter shopping runden. Er sikkert på at det blir kjempekoselig hos deg etter at all julepynt er fjerna..
God Helg...nyt den!
Klemmer

tante fiolett sa...

Flott mai-stue!! Kos deg på shopping, spennende å se hva du finner:)
Goood helg!! Klemmer fra Jeanette

Malin - mine gleder - sa...

Så fin stua di er :D

God helg :)