6. januar 2011

Det snør det snør ..


Her er det snøkaos uten like, men jeg syns det er koselig jeg egentlig.. Orker ikke å sitte og uffe meg pga snøen når jeg ikke kan gjøre noe med det uansett! Jeg liker alle årstidene på sin måte og de har hver sin sjarm, snøen er jo en av de tingene som er koselig med vinteren:)

En tass som jeg vet gleder seg til snøen smelter og gresset kommer frem er Keegan .. Han er ikke glad i snøen, men gresset elsker han, han kan ligge på gresset i timesvis og bare sole seg ;) 
Skal jo bli koselig med lengere turer og leking i hagen igjen, men alt til sin tid .. først skal vi kose oss inne ett par mnd til, å heller ta lange turer de dagene det ikke er så kaldt eller snør i alle retninger .. hihi..


Her er julen så og si ute av hus, å det er jo da ganske tomt her og der, skjønner ikke hva jeg hadde fremme før jul jeg.. hehe, slik er det vært år, tenkte og henge disse lampene i stuevinduene, skal spraye dem, men ikke fått kjøpt inn spray enda så kan hende de bare kommer opp før det :)
Trenger litt lys i vinduene i disse tider.

Har litt gavekort å bruke så blir nok nye gardiner til kjøkkenet og noen grønne planter og ett par Orkidè`r så det blir frisket opp litt.. men tror ikke jeg skal kjøre noe sted idag i dette været, dårlig brøyta da det ikke er nok kapasitet ..


♥Håper dere alle får en fin dag i snøen♥
post signature

Ingen kommentarer: