1. januar 2011

Godt nytt år♥


Nyttårsaften startet med at min kjære laget til frokost til ossNydelig dekket på med alt av pålegg og drikke.. den siste dagen man virkelig skal kose seg i julen er denne dagen!




Familien
Keegan er ikke redd for raketter (eller annet bråk) og var i år som i fjor med ut for å se på, på armen i år da, for han er så veldig nysgjerrig å stikker nesa borti alt mulig :P


Vi fikk spillet Alias til jul og det ble tatt med på nyttårsaften, supermorsomt spill som jeg anbefaler alle, vi hadde den gamle versjonen av spillet også, men de nye er gøy!
Meg og Sofie vant jo da - selvfølgelig ;) hehe 





Meg og Sofie på trappen når klokka slo 12!




Bestefar & Keegan hehe, de to altså, skikkelig buddys er de blitt ;)
 

Jeg gleder meg til og ta fatt på dette året og hente masse ny Inspirasjon å glede inne hos dere bloggere

post signature

Ingen kommentarer: