1. november 2010

November ♥


Så på God Morgen Norge idag, der sa de at November var den værste måneden i året, bare brunt, kaldt og trist .. Hmm, enig??
Jeg er ikke enig ihvertfall, jeg liker November, det er måneden før julemåneden - måneden man for alvor "lovlig" kan få snakke om jul, drikke julebrus og spise pepperkaker, måneden hvor man kan begynne pyntingen.. ihvertfall slutten av måneden ;) 

Jeg håper å bli så og si ferdig med de julegavene som skal kjøpes denne månden, så jeg kan bruke Desember på å pakke inn gavene, kose meg i "julehuset" mitt og vente på julaften, god mat og gaver (jeg eeeeelsker gaver, er litt som en liten unge når det kommer til det punktet)



Å mens vi snakker om gaver, jeg skal legge ut ønskelisten min (vår) på bloggen denne uken, da flere familie/venner har lurt på akkurat det, lettere å hennvise inn her enn å skrive på meld ;) hihi..

Så damer, jeg tror vi erklærer "før- førjulstiden" for ÅPNET!!

Håper dere får en fin Mandagskveld,
Vi skal på hundetrening ♥
post signature

2 kommentarer:

Unknown sa...

Jeg er dessverre enige med de som sier at november er den verste måneden i året på grunn av det tette mørket, den grå naturen og lyset som ofte er totalt fraværende;-) MEN, det er den måneden som brukes til planlegging av hele desember her i huset så det er masse kos med den også ;-D

Klem fra Grete

Vibeke / Mammas Hus sa...

Jeg synes det er helt greit med mørke jeg...KOS å være inne med stearinslys o.l. Liker høsten bedre enn våren. ;P

Håper du får en flott før-førjulstid. Her er det også julegaveordning på gang. Greit å være ferdig før man MÅ......