11. november 2010

♥Koselig Award♥


 Jeg har fått en kjempekoselig Award av den herlige jenta bak bloggen chilines verden
 Tusen takk, kjempekoselig at du liker bloggen min og for sporene du legger igjen her hos meg

Her er reglene som følger med Awarden:
1. Takk den som du har mottatt den fra.
2. Kopier prismerket på bloggen din.
3. Fortell tre ting du liker å gjøre.
4. Send prisen videre til 5 mottakere du føler fortjener den.
Her er tre ting jeg liker og gjøre..
1. Jeg liker å tilbringe tid  sammen med dyrene mine og min kjære
Trene lydighet, gå turer, sitte inne med fyr i peisen og glo på tv .. 
2. Jeg liker og dille med Interiør, pusse opp gamle møbler, ommøbelere og gjøre det fint i hjemmet.
3. Tilbringe tid med venner og familie 
Jeg ønsker å gi denne videre til;

  
Helt valgfritt og ta den, men jeg vil ihvertfall si at dere alle inspirere meg mye med deres fantastiske blogger 
 

post signature

Ingen kommentarer: