10. november 2010

Ædda Bædda


En liten smakebit på en liten julekort photoshoot ;)
Når man ikke har menneskebarn så blir det voffsen som pryder julehilsenen her i huset ;)

Snøen kom igjen igår, det er så koselig syns jeg♥ å jeg strikker fortsatt en del julegaver, å i løpet av denne måneden skal nok alle gavene være i boks tenker jeg, resten skal bare brukes til kos!
Deilige turer ute i snøen, te i koppen og fyr i peisen

GLEDER MEG så til og starte pyntingen her hjemme i år, har masse planer som jeg håper å få ut i livet .. Henter masse inspirasjon fra dere damer som er sååå flinke til dette med pynting!!
 
Ha en fin Onsdagskveld
post signature

3 kommentarer:

camillaslykke sa...

Hei.... :)

I love that dog!! Ønsker meg en slik en selv.. Har du noen oppdrettere å anbefale, eller steder jeg kan få kjøpt? Og en normal pris? Syns prisene varierer så...

Flink du er til å lage julegaver.. skulle jeg ønske jeg også var...

Klem :)

Chiline sa...

Hehe, herlig geipe bilde ;)
Keegan er så utrolig søt ♥ Blir sikkert et kjempefint julekort :)

Har en Award til deg på bloggen min :)
Så velger du selv om du vil ta den eller ikke.

Klem Chiline

Ingrid sa...

Så herlig bilde!