2. oktober 2010

Lørdagskos ♥

 God Kveld i stua

 Lite blogging de siste dagene, det skyldes rett og slett strikking!
Ja jeg er endelig igang igjen å prøver meg nå på noe nytt, 
bilder av det kommer når det blir ferdig .. hihi

Men slik ser det ut i stuen vår nå, levende lys, pc, tv og strikketøy!


 

Kosegutten vår er jo selvfølgelig også her med oss,
han ligger i skrivende stund under bordet her og tygger på en deilig oksemuskel.. Mmmm ;)
Lørdagsgodis må jo de fir-bente vennene våre også få.

  Håper dere koser dere,
Ha en riktig fin kveld videre!
post signature

8 kommentarer:

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Kozeleg☺

Såg du kommentaren min ang bilde og link i innlegget ditt under her?

Nyt kvelden☺

Klem M♥

Precious Home sa...

Herlig lille voffsen!

Ha en kjempefin kveld Jatte!

Gammel stil sa...

Nydelige bilder:) Høres ut som en koselig kveld!! Nydelig hund altså, hva heter den?:)

Klem:)

Chiline sa...

Utrolig koselig stemning hos deg, utfra bildene ;)
Keegan er så herlig ♥ Her har de fir-bente også fått noe godt å tygge på. Bortskjemte småtroll, hehe

Ha en fortsatt fin lørdagskveld!

Klem

tante fiolett sa...

Heioghopp!!

Flott blogg du har, liker stilen din for den minner om min hehe..;)
Legger meg til som følger jeg!! Ta en titt hos meg, kanskje du vil følge meg..da blir jeg veldig glad..;)

Ønsker deg og dine en flott søndag, klem Jeanette:)

Myrte ♥ sa...

For en skjønn liten vofs =)Og så fint du har det hjemme!

Takk for hilsen i bloggen min og for at du vil være med i give-awayen =) Ønsker deg en superduper mandag!

Klem fra Myrte

Camilla sa...

Koselig, akkurat sånn det skal være på lørdagen ;)

Også skjønne vofse da, herlig ♥
Klem, C.

House of Dogs sa...

For en herlig krabat dere har:) *smelt* Koselig blogg du har, kommer nok tilbake hit igjen:)

Ønsker deg en fin kveld!

Klem