7. mai 2010

Uteplassen vår ♥



 


 Da var uteplassen ferdig, ihvertfall nesten ..
Skal Beise den til Søndag, så da hiver jeg meg på NIB sin utfordring jeg også ;)




 Var på plantasjen idag sammen med mamma, kjøpte flere blomster og krukker,
likte disse krukkene veldig godt og det var tre stykker i forskjellige størrelser ..


 


 På ene bilde her er den hyllen jeg fant i grøftekanten, syns det ble ganske søtt med den på veggen her ute jeg - ble liksom litt ekstra koselig med en hylle å pynte ;)


 


 Jeg rett og slett HATER den gule fargen på huset, og vet at det kunne vært sååå mye finere om veggen bak var i en lys farge .. Men sånn er det og bo i borettslag, man kan ikke velge :(
Men vi skal mest sannsynlig male her neste år, å da i en lys  farger *lykke*


 

Til slutt ett bilde jeg fikk av mamma idag, det har hengt på veggen hos henne i mange år, 
"tenk gode tanker om hverandre"

Imorgen skal jeg på Loppis, håper jeg.. 
God helg,
post signature

6 kommentarer:

Hvite engler sa...

Åååå... så koselig du har det der ute,skulle likt og tatt en kaffe der :) Klem

Love Peace Pionies sa...

takk for hyggelig besøk fra deg!
kjempefing og koselig uteplass. lykke til!
klem

Unknown sa...

Så fin uteplass! Kjempekoselig du har gjort det ♥ Nydelige blomster og blomsterpotter! Koselig med en liten hylle og ♥ Og flotte møbler!
Er meldt flott vær i morgen og, så kos dere!

Klem line

LYKKEBO sa...

Flott uteplass du har!
Koselig bilde du fikk av mammaèn din:)

Ha en super helg:)
Klem

Brennagjengen sa...

Kjempe koselig uteplass :) Koselig med blomster og møbler på plass:) Nå må det bare bli varmt!

Enig med deg i at man må velge den hunden som passer for en selv! Jeg liker å ha muligheten til kunne bli dratt på sykkel og ski, men vil ikke ha en for stor hund og da er min fin til meg <3 Men du har funnet en som passer til deg! Og mopsen har en veldig morsom personlighet! Hatt ganske mange mopser på kurs etterhvert og de er glade, uredde, bøllete og snøftete små hunder :)

Hund er koselig uansett om den er liten eller stor :)

Ha en fin uke!

Klem

Ida

Veronika Døli sa...

Flott uteplass :D

Den hyllen passet jo kjempe bra inn!:)

Var du på loppis på lørdag? Var det no bra der? Fikk desverre ikke muligheten jeg da ..:/

Veronika!:)