6. mai 2010

Plantasjen i morgen♥



 I morgen skal meg og mamma en tur på plantasjen, trenger mere jord, så jeg får ryddet og ordnet i de to andre bedene .
Skal også ha litt flere blomster å plante i krukker for å pynte opp litt mer på verandaen å ellers i hagen ♥Det er sommer snart dere - SOMMER :))


 


Er litt usikker på hva slags blomster jeg skal ha, å hvilken farger ..
Jeg syns det er fint med masse forskjellige farger egentlig - å har stemor i potter på trappen nå, liker fargespillet det blir når det er satt sammen i mange forskjellige farger og nyanser i en og samme potte..



 

 Men så blir jeg litt usikker siden huset vårt er i så stygg gulfarge - blir det fint med rosa, lille, blå blomster inntil det feks ? eller burde jeg satse på hvite ?


 

 Skal forhåpentligvis få tatt bilder av resultatet når jeg får plantet imorgen, å hive meg på NIB sin utfordring også, håper været er på min side så jeg får gjort en del i hagen - har noen rosebusker som må klippes, hvor mye skal jeg klippe ? det har kommet skudd på dem allerede, så jeg får vel klippe rett over der kanskje ?
Spør dere siden det er så mange av dere som er så flinke med hage og blomster, jeg har ikke grønne fingre i det hele tatt, men er veldig glad i blomster og vil få det til ;)


 

Kanskje blir det med noen pakker med markjordbær også ;)
Koselig med jordbær i hagen  
(alle bildene hentet fra plantasjen.no) 
post signature

4 kommentarer:

Lotta sa...

Hm skrev ak en hilsen her som forsvant... hm..

Jaja..Ha en fin dag på hagesenteret:)
Klemmer til DEG:)

InstatreffNorge sa...

Tusen takk for alle kommentarer du legger igjen hos meg:) Setter jeg pris på ♥

Jeg sitter å titter i reklamebladet til Plantasjen jeg også, og gleder meg masse til å handle inn blomster:) Håper det blir en knallsommer ♥

God natt til deg:)

Klem Lise

Brennagjengen sa...

God tur på Plantasjen :) Blir det koselig å sitte ute nå bare det blir litt varmere ;)

Lykke til med plantingen og ha en fin helg :)

Klem Ida

Mor og datter sa...

Gleder meg til å se hva slags blomster du kjøper!! :) Jeg har ikke grønne fingrer, men jeg kjøper alltid jorbær;) elsker det!!hihi

GOD HELG!! klem