15. mai 2010

Det nærmer seg den store dagen ♥


Da var 17.Mai antrekket i boks, ble en kjole, bolero, tights og noen søte sko, på meg :)
Ikke helt sikker på om jeg er helt fornøyd enda, men jeg bruker litt tid på og trives skikkelig i nye klær, så er nok derfor :)
Her ser dere antrekket, ser jo veldig formløst og lite fint ut når det henger slik på en henger, men ja - mulig dere får se kjolen PÅ, på 17. Mai ..

Her i huset gleder vi oss ihvertfall til den store dagen på Mandag,
Keegan skal feire for første gang med oss (han var jo bare 8 uker når vi hentet han 20.mai i fjor) og har kjøpt sløyfebånd i flaggfargene som skal festes i halsbåndet.
Han kommer nok til og elske denne dagen, masse folk, barn, andre hunder og kanskje en pølsebit eller ti *ler*

Nå må jeg ut i regnet med bøllefrøet, 
så av sted å kjøpe inn litt forskjellig .

Hva skal dere gå med på 17. Mai ?


PS: En stooooor takk til mitt nydelige søskenbarn SOFIE som hjalp meg med antrekket ♥;)
post signature

7 kommentarer:

Unknown sa...

Flotte klær, og nydelige negler!
Sikker på at du kommer til og være flott med de klærne...
Artig for Keegan i morgen da, i alle fall om han er glad i masse mennesker:o)
Kos dere masse!

Klem Line

MarnyAlice♥Kalas Mystiske Hjørne sa...

Du blir nok aldeles nydeleg i dei kleda☺
Håpe du har og får ei fin 17 mai helg☺

Klem M♥

Prinsessen paa erten sa...

Kjempefint :)

Ha en finfin 17.mai feiring :)

Milena Marie sa...

hei :)

Så fine klær da og ikke minst neglene dine var kjempe fine.

Det jeg skal på 17 mai er faktisk å jobbe. seinvakt til og med. :( så gleder meg ikke så veldig til mandagen akkurat. Håper du får en kjempe fin 17 mai feiring.

SOFIE : SØSKENBARN/STYLIST ^^ sa...

Kunne gitt litt cred te stylisten dah . . . . ;(

Anja-Elin ♥ Vakre augeblikk sa...

Tusen takk for koslig kommentar inne hos meg :) Ja, eg er veldig glad i uteplassen vår :) akkurat no er den på tunet til mamma, men om eit år håper eg at eg kan ta bildet av vår eigen uteplass eit lite steinkast unna :)

17 mai skal eg dessverre jobbe, så blir nok ikkje noko fin-kjole på meg. Heller sjukepleieruniform, hehe :) Flott kjole! Håper du får ei riktig fin 17mai!

Godklem :)

Fru Mæla - Mer enn bare ord - sa...

Så flott du kommer til å bli :) Hvor skal dere feire dagen? Ønsker deg en flott 17. mai feiring i alle fall :D

Men ey... Viste ikke at vi var like gamle? :D Hehe!! Morsomt, jeg fyller nemlig 21. år selv - 22. mai. Hvem dato fyller du?

Den hyllen fra Skeidar var jo bare ELSK!! Onepiece står på min liste også! Men jeg vil ha enten helt rosa eller den som er rosa og grå, eller rosa og lilla :D