29. mars 2010

Kikker gjennom gamle bilder ..


Jeg hadde en liten opprydding i bildene mine igår og kom over disse bildene fra den forrie leiligheten vår, 
for utenom de stygge veggene så syns jeg vi hadde det ganske fint i den lille stuen jeg altså :)
Det var i denne leiligheten jeg begynte for alvor å utvikle en stil og hvilken vei jeg ville gå innen interiør.





 Må si jeg noen ganger savner den leiligheten, selv om vi nå har myyye større plass, så føler jeg ikke at vi helt har fått det så hjemmekoselig her enda - det tar tid og "bo seg inn" tror jeg.


 


 Mamma har overtatt sofaene og de hvite trekkene der, det ble kjempefint i stuen hennes :)
Da kan hun bytte på om hun ønsker en litt mørkere stil eller en litt lys.
Etter at hun flytta kjøpte hun seg masse nytt, kanskje jeg skulle tatt noen bilder hos henne om dere er innt ?
Hun kjører litt mere en stil med mere sort, prismer, stål og glass med mye hvitt også.
Ganske stilig faktisk !



 Fortsatt fin dag til dere,
post signature

Ingen kommentarer: