25. februar 2010

Sitter å funderer: Gjerde og hekk



Det er mye man kan tenke på når man sitter våken om natten!
Jeg tenker på våren og hva som skal gjøres ute i hagen vår da :o)
Det har seg slik at vi skal bygge helt nytt gjerde, det som er her nå er falleferdig å ser ikke bra ut i det hele tatt, dessuten vil vi ha ett litt sikrere gjerde med port, siden vi har hund og vil at han skal være sikker når han løper løs i hagen ..

(Alle bilder funnet på google)


Det jeg syns er aller penest er jo stakitt gjerdene, de er jo kjempe pene, ingen tvil -
Men, hos oss tror jeg det kanskje ville sett ganske malplassert ut da selve huset (rekkehus) ikke er så pent *ler*



 Jeg tenker kanskje noe slikt som disse to bildene jeg da, de ser jo ikke så værst ut og man slipper så mye innsyn fra folk som går forbi, i tilegg så er det litt skjermet så bikkja blir ikke stående å kjefte på naboene som går forbi ... Ikke att han bjeffer så voldsomt mye igrunn, men ja ..


 

 Jeg ville malt det hvitt, selv om huset vårt er oker gul med grønne karmer *spy* ..
Jeg virkelig hater fargen, å håper de stemmer for å male alle husene her hvite etterhvert - er jo lov å håpe da ;)

Hva mener dere ?
Kom gjerne med tips til hva som er rimeligst, lettest og bygge osv ..


 

Jeg vil også plante hekk på fremsiden der hverandaen vår er, det er lett innsyn fra naboene og det kunne jeg tenke meg å skjerme litt .. Men hvilken hekk er penest, lettest stellt og ikke minst vokser fort ? *fnis*
Å pris har jo litt å si ..

post signature

Ingen kommentarer: