23. februar 2010

Rart å det har forandret seg ..


Over er ett bilde tatt for ca 3 år siden, det var i den første leiligheten meg og min kjære flyttet sammen i..
det var ikke mye stil, litt histen og pisten - men vi var ganske fornøyde uansett ;O)
Men, det har forandret seg mye siden den gang og nå har det gått fra mørke triste farger til lyst og luftig ..

 jj

Har dere hatt en stilendring ?
Jeg utfordrer dere i såfall til og legge ut litt bilder fra den tiden før dere skiftet stilen helt ;O)

Ha en fin Tirsdagskveld,
post signature

4 kommentarer:

Skrekk og Gry sa...

Jeg har hatt både brun periode med afrika ting og en oransje/gull periode, men er nå over på pastell.
Godt jeg ikke har planer om å anskaffe meg dyr, da jeg ikke vet om noen i pastell-farge ; )
mvh Gry

Lotta sa...

Hei hei! Så moro å se...
Jeg har vært innom alle farger og stiler..tror jeg..
fra bøk til eik til det jeg har nå..litt sånn naturinspirert kanskje..
Afrika har og vært hjemme hos meg..Jo og India...
Bare marokkostil jeg ikke har hatt tror jeg..haha
Men nå er jo det inn igjen au så hvem vet?
Har ingen bilder desv..den andre datan har kræsja..men håper vi får fikset den så kan jeg kjøre en opp igjennom åra visning..
Klemmer til deg

Anonym sa...

Åh, det er så fint hjemme hos dere ^^

Tror du ville likt denne nettbutikken her http://arbeidshuset.no/ ^^ Den er kjempe søt, jeg bestilte 2 ting der på en søndag og varene var hos meg på onsdagen =)

Anonym sa...

Glemte helt og si at kommentaren over var fra egensin.blogg.no ;) Fikk bare til og skrive en anonym kommentar =P