16. februar 2010

Noen nyheter i hjemmet ♥


 Mye som skjer om dagen og jeg er ganske stressa, vi trener for fullt til vår første hundeutstilling med Keegan, det er veldig spennende, men også veldig mye som skal forbredes og jeg er nervøs som bare det ;) hehe..
Vi drar på Fredag og skal leie hytte hele helgen, det blir jo da en liten "ferie" også i samme slengen..
Utstillingen finner sted i BØ og Keegan stilles på Søndag.

 

Men, det jeg ville vise dere er de kjempesøte boksene jeg fikk av mamma på Fredag,
Det er en til kjeks og en til kaffe .. Man får dem i te boks også men det har jeg frafør så det trengte jeg ikke..
Puten fikk jeg to av også, de har jeg sett på leeenge og de er så fine - endelig ble de mine, Tusen takk Mamman min ♥
Alt er kjøpt på Skeidar faktisk, de har fått inn masse i den type stil nå og det er jo helt utmerket for oss som liker slikt, å det er billig å det gjør jo heller ingenting ;)

 

Nå skal jeg fortsette med strikkingen min, jeg har begynt på ett lappeteppe som jeg tenkte å lage til Keegan, så han kan ha i buret sitt i bilen - skal tove det etterpå så det blir litt tykkt .
Får se hvor lang tid jeg bruker på dette teppe da - har til nå strikket 2 lapper ferdige, jeg startet på Fredagskvelden *fnis*..

God natt,
post signature

Ingen kommentarer: