5. januar 2010

I dagslys ...


 ... Ser det så magisk ut syns jeg, bildene blir så mye finere og med snøen på utsiden er det ekstra koselig..
Selvom jeg ser litt frem til våren nå (som de fleste andre av dere) så er det en sjarm med vinter, tykke jakker, lue, skjerf, varme og gode sko og en deilig kopp te eller kakao når man kommer inn igjen .
Jeg har nettopp vært ute med Keegan og nå skal jeg lage meg deilig te - julete sådan *fnis* det er det jeg har så, den er jo veldig god også da ;o)

 

 Lysekronen til levende lys fra Landstil er endelig kommet opp, med sort krok, men den skal sprayes men ting tar tid også her hos meg !! Nydelig er den ihvertfall uansett ..
Jeg elsker den .

 

Jeg styrer og ordner, ommøbelerer så og si hundre ganger om dagen, men begynner og bli ganske fornøyed nå tror jeg, fortsatt esker her og der som ikke er ryddet ut av, men de plasseres på ett roterom i 2.egt så får vi ta litt etterhvert !

 

 Hjerteopphenget kjøpte jeg på Kremmerhuset, kjøpte to stykker - ett til hvert vindu i stua..
Syns de var så søte, passer fint inn her hos oss :)



 Ha en magisk dag videre,


post signature

2 kommentarer:

simones country home sa...

Hei på deg.
Så fin blogg du har, å hjemmet ditt ser ut som det blir veldig koselig det også. ;o)

Klem Simone

Drømmeskyen sa...

Fin blogg og veldig fint hjem:)

Hilsen Hilde