4. januar 2010

En ny hylle har fått plass i stuen ..



God Morgen!

Leker meg litt med redigering, derfor litt forskjellige rammer på bildene nå, syns det er ganske mye morro man kan gjøre i disse programmene, jeg er ikke så god på det, men moro læll ...

Det jeg ville vise dere egentlig var denne hylla, jeg kjøpte den på Kremmerhuset for den nette sum av 99,- den er satt ned fra 199,- den er ikke så stor men syns den er veldig søt med litt dill på.
Har i utgangspunketet lyst på en stor en, noe ala den min venninne Monica har, bloggen hennes kan du se her den er veldig fin, men ikke funnet noen store enda så da får det holde med denne ( jeg festet ett lite klistremerke på den for litt ekstra pynt) ..
Vurderer å kjøpe en til faktisk til og ha på toalettet med litt pynt osv ..


  post signature

1 kommentar:

Lotta sa...

Kjempe lekkert... :)
Ha en fin uke:)Klemmer