13. desember 2009

Min julepyntede stue begynner å ta form ♥

Ja, nå er det 3.søndag i advent og min (vår!) julepyntede stue begynner og ta form ..
Det er ikke så mye rødt og hente her i år, men noen lysglass og litt smått er det jo, blir jo ikke den rette stemmningen uten noe som helst rødt syns jeg !




Det har ikke blitt såå mye julepynt å stæsj som jeg gjerne skulle hatt, men nå er vi jo ikke fått kommet helt i orden enda og vi flyttet jo inn forrie uke så .
Neste år blir det nok mere pynting både inne og ute :)



Julepyntet ildtopp fant jeg på senteret i går, ikke en typisk juleblomst kanskje men jeg likte den godt - har ett par hvite julestjerner også men de står på kjøkkenet :)

'

Litt stemmningsbilder fra stuen ikveld, tennt masse lys og nå koser jeg meg med dyra inne i varmen !
Min kjære har nemlig fått ommgangsyken stakkars så han ligger på soverommet og sover nå, håper virkelig jeg slipper unna denne hæsjens syken, men skal vell godt gjøres, både mamma, stefar og søstern min ligger rett ut med det dem også så jeg er vell neste .




Nå skal jeg kose meg i soffakroken med Cola og melkesjokolade før jeg skal
pakke inn litt julegaver senere .
Kos dere denne 3.søndagen i advent!

post signature

1 kommentar:

Lillan sa...

så koselige julepyntede bilder:))) er så koselig å besøke alle bloggene nå med de vakkreste julehjem:)

klem Lillan