17. desember 2009

En Kald desember-dag ..


17. Desember idag, allerede (!!!) og bare èn uke til julaften, jeg gleder meg som vanlig som en liten unge - gavene er så og si i box, mangler litt på tre av gavene så er det ferdig.



Stuen er julepyntet, selv med litt lite julepynt så er det koselig syns jeg ...
Englevinger og blonder i rødt, sølv og hvitt går igjen over hele huset i julen og ikke så mye nisser - neste år blir det mere julepynt, finner nok endel på januarsalget ;)



Jeg er knallfornøyed med de hvite adventstakene våre med prismer på,
kjøpt der min kjære jobber .. Helt min stil !



Ellers blir det lite blogging i det siste, er vell en blanding av lite og blogge om og mye og gjøre som er skyld i dette, men jeg kommer sterkere tilbake - håper roen senker seg og at vi kan kose oss nå den siste uken før jul, bake litt og slappe av ..
Har besøk av min mor og småsøsken også nå i julen og det er koselig <3



Denne "lille" karn ville sende en julehilsen også så her er han ;)
Pondus gutten vår !
Nå skal vi lage middag, og sette oss under pleddene og kose oss resten av kvelden .. Er iskaldt her hos oss idag, var -10 grader tidligere og i tilegg vind så ute var det ikke så hyggelig idag, tilomme Keegan ville ikke gå så lang tur idag, desverre - eller heldigvis for meg ;) *ler*

Ha en fin kveld,
post signature

Ingen kommentarer: