9. november 2009

Ny uke ..

Ja, imorgen er det alt ny uke og helgen er over nok en gang ..





(Trykk på bildet for og få det stort)
For vår del er denne helgen brukt til oppussing også denne gang,
det begynner virkelig å ta seg til og det er sååå morro, men jeg begynner å bli meget utolmodig nå og skulle ønske visse ting kunne gå litt fortere *fnis*
Over har jeg laget en liten Collage over hvordan badet og kjøkkenet ser ut i skrivende stund,
Oppvaskummen, som forøvrig er en porselensvask fra Ikea, lekker syns nå jeg, kom på plass idag .. "Onkelen" min er kjempesnill og hjelper oss masse nå med kjøkkenet og alt !
Det er vi veldig takknemelig for :o))

På Tirsdag blir konfyr og steketopp montert også *juble*

Jeg har malt ene veggen i stuen og pusset trappen idag, hipp hurra for black & decker musa mi,
den er utrolig kjekk og akkurat passe str for sånne småprosjekter som dette og til type kommoder og sjenker osv !!
LOVE IT !

Nå håper jeg at noen er snille å hjelper oss med listing og utforinger på stue og kjøkken,
det er på en måte bare det som mangler for att jeg kan begynne å vaske ned og flytte sakte men sikkert inn, vi håper og kunne begynne flyttingen til helgen, men er ikke sikkert vi rekker det pgr vi ikke kan gjøre alt selv og våre stakkars hjelpere skal få lov å ha ett liv utenom våres hus også *fnis*
Men jeg håper, håper, håååååper vi blir nogenlunde ferdige !
JØPP..

Nå er er det natta,
Klem Jatte !!



Ingen kommentarer: