6. november 2009

En god Fredag med pakke i posten !


Idag kom pakken fra Boligfryd,
jeg bestillte litt småtteri der for noen dager siden og er veldig fornøyed med varene,
så tenkte å vise dere litt av hva som lå i esken :o)



Søte englevinger til og henge på glasset, tenkte å feste dem på ett glass med telys til jul,
men det er jo også kjempefint og pynte med på glassene i juleselskaper osv ..
Kjøpte samme vingene bare til og feste i kubbelys også ..
Kjempesøtt !



"Grow old with me ... the best is yet to be .. "


Nå har jeg nettopp pakket inn masse gaver,
blant annet til den hemmelige adventskalender vennen min, og jeg håper alle blir fornøyede med julegavene i år også :o))
God helg,

2 kommentarer:

Lotta sa...

Hei hei!Så fine ting du har kjøpt:) Moro med pakke i posten! HA en fin helg kjære du! Klem klem:)

sylvia sa...

heisan.
så koselige ting du har kjøpt deg,moro med pakke i posten..
koselig du vil være med på utlodding hos meg.
klem fra sylvia