31. august 2009

Masse godsaker


På Lørdag hentet jeg to deilige pakker på posten :o)
Innholdet i pakkene ser dere på bilde .. Alt er fra Panduro Hobby og det er stempler, såpesett, tørket lavedel, stickers og litt annet stæsj jeg har bestillt !
Deilig med litt og holde på med nå som vi går mot kaldere tider, og litt julegaver skal også produseres av dette etterhvert *gleder meg* .

Er masse som skjer de neste ukene nå, som kan forandre livene til meg og min kjære ganske mye ..Så vi er veldig spennte og kommer til og gå med nærvene på høyspenn hele denne mnd ;o) hehe.

Ha en fin uke !!

3 kommentarer:

Christine Louise sa...

Alltid like kjekt å bestille nytt altså :)

Kos deg med tingene :)

Klem

♥HverdagsHjerter sa...

Alltid koslig med pakke fra Panduro:-) Mye fint ser det ut som ja.
Her går vi å venter på noe vi å, blir spennende å se hva dere venter på:-)
Ha en fin uke:-)

Mor og datter sa...

så gøy når man har bestilt inn litt ;)
Blir spennende å høre hva det er dere venter på.. ;-) Ligger en award på siden min til deg! :-) klem