31. august 2009

Award & utfordring :)


Såå koselig, jeg fikk en Award idag av jenta bak bloggen Mor & Datter kjempekoselig blogg om oppussing, interiør og ellers litt hverdagslige ting :o)
Ta en titt !!

Sammen med Awarden lå en utfordring som gikk ut på og fortelle 10 ting om megselv til dere som leser bloggen min, kanskje det er noe dere ikke visste frafør (?)
Og så sende den videre til 10 stykker !


1. Jeg er naturlig egentlig BLOND i håret !
2. Jeg er LIVREDD edderkopper, og da mener jeg livredd som i hyling, grining og hyperventilering *usj* .
3. Jeg har oppkjøring 25. September - altså denne månden !
4. Jeg har 3 lillesøstre på 12,9 & 1 (snart 2) år !
5. Jeg er avhenning av light brus .
6. Ønsket meg barn siden jeg var 13-14 år, men har ingen (enda) *fnis*
7. Shoppoholicer er mitt mellomnavn .
8. Elsker tvserier ( Grays anatomy, sex & the city, hotel cæsar osv)
9. ROSA er min favorittfarge .
10. Jeg shopper alt for mye på nettet om natten når jeg ikke får sove .



Det er så mange som har fått denne nå, så jeg gir den heller til dere 10 som er innom og IKKE har fått denne før :o))

Ha en fin kveld ..

Ingen kommentarer: