17. juni 2009

Ønsker meg, ønsker meg, ønsker meg ...

Jeg har fått øynene opp for Green Gate etter at jeg begynnte og lese bloggene til alle dere interiørdamene her i blogglandia ..
Og jeg må si jeg forelsker meg bare mere og mere i disse tingene derfra :)
Her er noe av det jeg ikke klarer og få ut av hode ..















Denne serien syns jeg er helt fantastisk, de skjønne blomstene i forskjellige farger..
Jeg er jo veldig glad i knæsje farger så dette er såååå fint Og jeg håper julenissen (ja det er lenge til jul, men har nettopp hatt bursdag) syns jeg har oppført meg fint nok og kommer med masse av dette til meg på julaften * smiler med blunkende øyne*




Denne serien er også kjempesøt med polkadots og roooosa og alt jeg elsker ..
hehe, ja jeg er en skikkelig jente-jente når det kommer til slike ting som detta og det er jeg evig stolt av også ;)

Til slutt fant jeg denne teboksen som inneholder (noe som skal være) en nydelig te
SuperDuperSøt !!!
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Håper dere koser dere i sommerværet alle som en,
jeg skal ut med bøllefrøet mitt snart og kose meg i solen ..
♥ ♥ ♥
Ha det fint så lenge...
Klem Jatte !

1 kommentar:

Hilde Heimdal sa...

Ja det var igrunn kjempeesøtt det serviset du !! åååå det fikk jeg lyst på.....