15. juni 2009

Mandag

Mandag betyr ny uke, ny start, nye utfordringer og nye gjøremål ..
Jeg har ikke så mange planer for uken, men det blir nok huslige syssler, valpekos, og ellers alt som hører med :)
Til fredag skal lille Keegan min ta 12 ukers vaksine, det gruer jeg meg litt til ..
heldigvis er det et stikk også .... ferdig ! men ikke gøy uansett, lillingen min får jo vondt ..
Meeen, det er til fredag og lenge til ennå :)
Vurderer og ringe kjøreskolen og bestille nye kjøretimer også, har ikke hatt kjøretime siden Mars og skulle egentlig ha oppkjøring i August\september.. teorien er jo bestått men ja ..
Off, kommer nok aldri til og få lappen jeg og er dømt til eeevig buss for all fremtid ;)


Håper uansett hva dere skal bedrive dagen med at den blir kjempefin, og at resten av uken også holder de forventninge dere måtte ha ..

Ha en strålende dag
Klem Jatte !

Ingen kommentarer: