28. juni 2009

Maling i varmen ..

I natt startet jeg med grunning av vitrineskapet mitt, dette er noe jeg har tenkt å gjøre lenge men med vondter her og der, valpisen og ta seg av og alt annet så har jeg ikke fått gjort det ennå .
Men nå tok jeg bare og satt i gang, og jammen fikk jeg grunna den ferdig også, brukte sikkert dobbelt så lang tid som jeg ellers ville ha brukt, men denne varmen er jo helt grusom Intens så måtte ha en del pauser underveis for og få kjøla meg ned litt :)
Gradestokken viste 28 grader (!!!!) kl 03.00 inatt så er kanskje ikke så rart ? ;)
Her kan dere se hvordan den ser ut nå med ett lag heftgrunn, iløpet av uken håper jeg og få malt ett (kanskje to) strøk med Oljamaling, hvit såklart :)
Åsså blir det og grunne hyllene inni og bakveggen inni også da, men det går fort da det ikke er så mye pirk som de sprossene på glasset på utsiden er :)




Allerede nå begynner jeg og bli ganske fornøyed, den fikk ett helt annet utrykk nå enn tidligere og blir mere helhet i stuen av det da både romdeler`n & sjenken er hvit + masse stæsj da :o)
Så gleder meg til den er ferdig og jeg får puttet på nye knotter også, som jeg har kjøpt på Kremmerhuset for ett par uker siden, det blir nok knall !!
Nå er det senmiddag her hos oss, varmen slår oss helt ut og middag er ikke akkurat det som frister mest midt i steiksola - så nå står min kjære og lager nydelige fløtepoteter & svinekjøtt til oss på kjøkkene ... Mmmmm ;o)
Så er det nok natta etterhvert også, skal til legen imorgen og Keegan skal være med pappa`n på jobben (el-butikk) ett par timer imens, det blir nok en opplevelse for både Valpis & min kjære :p *fniiiis*
Ha en fin sommernatt,
Klem Jatte !!!

Ingen kommentarer: