27. juni 2009

denne uken kom pakkene ...

Bestillte jo fra netthandelen, Romantiske hjem, Pandouro de siste ukene og denne uken kom pakkene :D Det er lykke for en jente som eeeelsker dill-dall sånn som meg ..


Lysestakene i fattigmansølv med prismer og den lille duken er fra netthandelen,
er veldig fornøyed faktisk, sikkert ikke den beste kvaliteten i verden men jeg bytter jo og styrer hele tiden så for meg er dette flott uansett, det er faktisk mye fint og finne på slike nettauksjoner...

Hjertefatet er fra Romantiske hjem, kjempesøtt og jeg gleder meg til og bruke det på mange forskjellige måter :)
Men, det er ikke bare nettshopping jeg har bedrevet den siste uken ;)
Meg, søskenbarnet mitt Sofie & Keegan tok oss en tur på Herkules på Torsdag, der har de butikken Søstrene Grene som er en dessidert favoritt hos meg .. Masse fint i tilegg til mye artige ting til både store og små ..
Kjøpte 6 stk av de glassene med gullkant, de har jeg sett på en gang tidligere når jeg var der og nå so jeg til, fyllte en med "skolekritt" godteri for og pynte litt opp på bordet ..
Spørrs og lenge de "krittene" får ligge oppi glasset men :P


Siden Keegan er verdens skjønneste & snilleste valp og ha med på shopping (han eeelsker det, følger med på alle menneskene som vil hilse, og tar seg en dupp i kurven støtt ) så måtte jo også han få en liten ting, kjøpte disse "doggy treats" fatene til han, de var skikkelig fine og passer fint til maten hans :) Disse også fra Søstrene Grene .



Så til det jeg var mest spent på fra netthandelen, nemlig sengeteppet jeg kjøpte ..
Det sto til forventningene - abbsolutt :)
Kjempefornøyed, litt usikker på om det skal brukes til sengeteppe eller om jeg skal ha det over langsoffan sånn som dette ennå, så må tygge litt på den noen dager tror jeg .. hehe, hva mener dere?
***
Jeg har mere og vise dere fra både shopping på nett & ellers, men det får jeg ta litt etterhvert ;)
Nå er det natta for meg, skal opp med Keegan imorgen også, vaske masse klær å henge ut i det fine sommerværet, vanneblomster og slappe av ...
Må pleie kropp, sjel og helse litt også .. Håper og komme meg i full jobb igjen snart, men ser dårlig ut akkurat nå.. men det kommer vel :o))
Ha en strålende helg denne siste helgen i Juni 2009,
Klem Jatte !!

Ingen kommentarer: