9. juni 2009

Jeg trenger tips ..

.. til enkle grep for og få den stilen jeg ønsker, jeg er veldig glad i chabby chic og den franske landstilen men også glad i litt sånn indisk inspirert preg .. Jada, jeg er vingle-petter ;)
NÅ er jeg helt forelsket i lyst, lyst og atter lyst .. pasteller, ruter, sink, kurver, tre og prissmer .

Jeg har sort 2+3 seter sort skinnsoffa, mørkebrunt salong + hjørnebord (bombay fra Bohus) en sjenk som jeg har malt hvit, et hvitrineskap i trehvitt og en kiste som er trehvit ;)
Veggene i leiligheten her har en trehvit-aktig farge (som jeg hater by the way men platene er sånn glatte så må enten tapetsere eller pusse dem ned for at malingen skal sitte) HÅPER og få gjort dette snart altså :)
Hvitrineskapet og kista skal få ett par strøk med oljemaling i sommer om jeg får tid, jeg vil ha litt mere helhet her nå da jeg føler det er så "hissten og pissten" !
Dørene trenger også litt hvitmaling så er jeg fornøyed .. hehe ;)

... Om dere erfarene interiør-damer har noen knallgode tips til meg setter jeg veldig pris på det ...



.. Helt til slutt ..
Jeg fant denne supersøte lyskronen på nettet igår, var en utenlandsk side så husker ikke hva den het, men den var jo nydelig .. Om jeg får en datter en gang skal hun ha en sånn på rommet sitt, det er sikkert og vist :D .. det blir litt for sukkersøtt i min stue føler jeg .

Ingen kommentarer: