6. juni 2009

Helg igjen

Så var helgen her igjen,
deilig igrunn og bare kunne slappe av og pussle med ting
i sitt eget tempo !
Her har jeg vasket og ryddet en del igår og flyttet på ting,
som vanlig ;) Jeg elsker jo og ommøbelere og styre da jeg blir fort lei om det står for lenge på samme plassen .. :)


Den stripete "duken" er egentlig et kopphandkle som jeg bestillte i ellos for en stund siden,
men syns egentlig den passet veldig fint som en liten duk på hjørnebordet vårt også jeg da ...
mulig det er jeg som er rar men ;) hehe
Idag er det BarnasDag her i Porsgrunn og det betyr; Tivoli, kostymetog, boder, folk, musikk og kaos i byen.. men koselig tradisjon er det jo :)
Tok oss en liten tur med Keegan idag for at han skulle få se på menneskene og
venne seg litt til store folkemengder, han er jo ikke redd for noenting
så det gikk veldig bra :)
Han sov storedeler av tiden i den lille reisevesken vi har til ham
men gikk også endel og snuste på alle de rare luktene,
var noen unger som spurte pent om og klappe ham og han ble jo overlykkelig
over de små barnehendene mot kroppen .. hehe
raringen vår .
Når vi kom hjem var vi ganske slitene alle man så vi skal bare kose oss og slappe av resten av kvelden, det skal bli godt ja :)
Blir baktpotet med kryddersmør, skinke, mais og løk til middag idag :D
NAM !!!

Friske blomster er så og si ett must her hos oss, jeg har dilla på blomster og det blir stadig med ett par buketter hjem fra butikken :) Sist var det hvite og rosa roser som ble med hjem og jeg fordelte dem i 4 forskjellige glass for og få de litt her og der :)
Nydelig :D
Ha en goodKveld alle sammen :)

Ingen kommentarer: