9. mai 2009

vasket og ryddet - god helg


Idag har jeg vasket og ryddet litt her hjemme,
med goood hjelp fra min kjære ..
Tusen takk gutten min <3

... Så da har jeg flyttet litt rundt på ting igjen da vettu,
har jo også kjøpt litt nytt i det siste :)
Noe som sliter litt på lommeboka mi igrunn, hehe
Men det er jo morro også da, jeg elsker jo rett og slett og gå og kikke i interiørbutikker
etter nye skatter ...
Hender jeg velger det fremfor klær faktisk også ;)





Fikk pakken fra ellos igår også, desverre så må jeg vente helt til 10.Juni før kjøkkenhåndklene og gryteklutene kommer.. men fikk ihvertfall disse kjempekule sinklysestakene
som jeg ble veldig fornøyed med :)
Og denne lykten også i sink lignende "matriale" :D


På Herkules på Onsdag kjøpte jeg to slike kurver som på bildene under her, den ene har jeg foreløpig tenkt og bruke til telys:) Jeg bruker mye av dette og det er greit og ha dem tilgjenglig så man slipper og lete seg frem til dem ;)



Hengepotta (eller hva det egentlig heter) har fått ny plante i seg da den andre desverre gikk av med døden :(
Men syns det ble mye finere nå egentlig jeg da ..
så noe godt kom det jo ut av dette her, hehe ... Men men :)




Dette pleddet ble med hjem fra Kid interiør på Torsdag da jeg var med mamma og lillesøssene en tur til byen, vi tok det rolig og kosa oss masse alle fire ..

Sånn her ser det ut i den ene kroken her hos oss,
Skulle gjærne malt den muren, men får ikke lov av huseierne (mamma !!!:P)


Søt liten blomst jeg kjøpte på plantasjen for en ukes tid siden.. Blir nok en ny tur dit til uka så vi får pynta litt opp til 17.Mai, det må jo se pent ut på landet vårt sin nasjonaldag !

Nå sitter jeg med bena høyt hevet på og den fiiiiiine rosa pcn min på fanget, drikker en iskaffe og ser repriser fra ukens Paradis Hotel på tv, levende lys er tent og jeg slapper max av :) Imorra vet jeg ikke hva som skjer ennå, men om formen tilsier det og været er bra tenkte jeg og sope gårsplassen her og gjøre litt forskjellig ute :)
Skulle også ha kjøpt maling til den ene sjenken min som jeg skal male HVIT iløpet av kort tid ... Jeg gleder meg til og få det gjort da jeg tror det blir kjempefint :)Vet også nøyaktig hvor jeg skal ha den hend :)
Håper alle dere andre bloggere får en kjempefin helg og at værgudene er med dere også denne helgen, kos dere kjempemasse !
---
God Helg
Klem Jatte !!

2 kommentarer:

Siri sa...

Å, de var nydelige de sinklysestakene (som ser ut som kopper)!
Kjøpte du de kurvene på Søstrene Grene? Eeeelsker Søstrene grene, men nå er det en stund siden jeg har vært der. Skal dra en tut dit snart!
Klem, snokesiri

Jatte sa...

SV Siri: Hei, kjempehyggelig med besøk på bloggen min Siri:)
De sinkstakene er kjøpt på ellos.no og er ikke så dyre heller så "løp inn på sidene og kjøp" hehe.. Kurvene er kjøpt på søstrene grene ja :D
Den butikken er genial, sååå masse stæsj og ikke er det så dyrt der heller :)
Kan gå der i EVIGHETER :D hehe..
Masse mere jeg hadde lyst på der, men hadde med en utolmodeig samboer så måtte være litt kjapp ;)

- Og ang Mopsen; Det er en myte at de er late ja .. hehe, de er like glade i lange fjellturer og agillity som og kose seg i soffakroken :) Det er litt hva man gjør det til egentlig.. de har ikke det kjempestore behovet for MASSE mosjon men de er kjempeglad i turer og kan godt taes med på skiturer\fjellturer osv :)
Vi gleder og kjempemasse.. Kommer nok til og bombandere både bloggen min og OKM med bilder etterhvert ;P hehe

Klem Jatte (Jannicke;))