4. januar 2009

NY STUE :D

Føles ihvertfall sånn ....

Laget ett lite søtt lysbrett eller hva jeg skal kalle det
En plante, jeg er gaaaanske glad i grønne planter ;)
Denne skal egentlig brukes til isbiter, men syns det ble ett veldig fint lys av den.

2 bilder av stuevinduet mitt, syns det blei ganske koslig med hvite gardiner:)







Ennå en plante og ett glass med lys



2 nyyydlige lysestaker i fattigmannsølv (og en plante:p)





Disse skoa hadde jeg da jeg var liten, var mine første sko :)
Tenk, det er snaaart 20 år siden :)
de er kjempefine og pynte med syns jeg


¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Jeg har ikke fått gjort stua heeeelt ferdig, så flere bilder kommer etterhvert!



2 kommentarer:

Anonym sa...

After reading the information, I may have different views, but I do think this is good BLOG!

Jatte sa...

Thanks :)