8. november 2008

Hei i natten ..





Da er en laaaaaaaaang kjip, trist dag over ..
Mere enn det er det vell ikke å si .
Men jeg er ihvertfall god og mett nå og sitter i sofa-kroken å slapper av med den fantastiske ROSA pcn min på fanget :)
Jeg sitter å tenker litt på hva jeg skal kjøpe til mitt lille skjønne søskenbarn som skal døpes neste søndag, som jeg har fått æren av og være fadder til..
Noen som har noen forslag ??? noe som er fint\spesiellt men som samtidig ikke robber meg heeelt for penger (ikke att jeg er gjærrig, men hakke den beste økonomien i disse førjulstider) ;)


Tenkte jeg snart skulle skifte bur-strø på buret til svina mine å gi dem noe goood salat å bite i før det er natti natti ..

Hva gjør dere inatt ?? (om det er noen å leser bloggen min da )

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg vil se bilde av din rosa pc. har også lyst på!!!

Jatte sa...

Har lagt ut bilde nå benedicte :)