9. november 2008

Ble utfordret av Benedicte Pedersen til¨å svare på disse spm :)



HELE ÅRET
1. Har du vært i noe forhold dette året? Ja, har vært det i snart 3 år .
2. Har du feiret bursdagen din enda? Ja :)
3. Kysset to personer på en kveld? Neii :)4. Vært på en diett? Ja, maaaaaaaaaange ... hehe
5. Møtt en spesiell som har endret livet ditt? Ja.
6. Vært utenlands? Bare i sverige ..
7. Hva tenker du på nå? Att jeg har lyst på iskaffe, men har ikke melk .
8. Klemt noen? Selvfølgelig har jeg det :)
9. Sovet i en annens seng? Ja.
10. Fått en jobb? Ja.
11. Gjort noe du har angret på? Gjør stadig det jeg ...

SISTE:
Den siste personen du ga en klem? Gutten min <3 Siste personen som ringte deg? øøh, mamma ? Når var siste gangen du følte deg dum? Always. FAKTA:
1. Hjemby? Porsgrunn
2. Alder? 19 år
3.Frisyre? Halvlangt brunt med litt rødlige striper og lugg ..
4. Øyefarge? Blå
5. Høyde? 164cm.
6. Humør? Så og si alltid blid, men ett stooort tempramang.
7. Hvor vil du helst være? Hjemme i sofakoken min :)
8. Hva var det siste du drakk? Cola Zero ...

FØLELSER:

1. Savner du noen akkurat nå?JA...
2. Er du lykkelig? Nja .
3. Spiser du noe nå? Nei ..
4. De siste ordene du sa til pappaen din: husker ikke
5. Siste sangen du sang: her i mitt hus - herborg kråkevik (haha, den er stygg men fått den på hjernen ...
6. Den siste tingen du lo av: Nicco ..
7. Den siste tingen du sa: "hade, dere får kose dere"
8. Den siste personen du gråt for? hmmm --



Sagt: "Jeg elsker deg": ja
Drømt noe skikkelig rart, og så opplevd det dagen etterpå: Ja.
Den verste følelsen i verden: Å føle seg totalt mislykket og uønsket
Framtidig datters/sønns navn: Ravn Vagner, Alva Connstanse, Tuva Marie <33 Hva har du på deg når du sover? Pysjbukse og singlett, eller bare truse . HVIS
1. Hvis du kunne byttet plass med en kjendis: vet ikke ..
2. Hvis du kunne reist hvor du ville, hvor ville du reist og hvorfor? Liker meg egentlig ganske godt her jeg ..
3. Tror du på et liv etter døden? Ja.
4. Hva brenner du for? Myyyyyye ..
5. Hva er din flaueste opplevelse? hehe, ja det var det da ;))
6. Hvilke blogger er dine favoritter? http://thessa.blogg.no , benedicte pedersen og mange andre ....
7. Er du materialistisk? nja ..
8. Hvor mange par sko har du? maaaaaaaaaange ..
9. Er du en romantiker? Tjaaa, litt kanskje ..

TING OM MITT KJÆRLIGHETSLIV:

1. Har du noen gang vært forelsket? Ja,
.2. Tror du på kjærligheten?Ja :D.
3. Har du noen gang fått ditt hjerte knust? Nei.
4. Har du noen gang knust noens hjerte? Håper ikke det
5. Har du noen gang falt for din beste venn? Nei
6. Har du noen gang likt noen uten å fortelle dem? Ja :)
7. Er du redd for forpliktelser? NEI :)
8. Har du hatt fler enn 5 faste forhold i ditt liv? Nei.

Jeg utfordrer : http://mariathatsme.blogg.no/ til og gjøre det samme.

1 kommentar:

Anonym sa...

Morro :)

http://mariathatsme.blogg.no/1226262190_utfordring_.html#comment