29. mars 2015

GULT ER KULT - I SMÅ MENGDER

  

Da var påsken igang for mange av dere - ser det flommer over av påskebilder i sosialemedier om dagen, koselig! Personlig er jeg ikke så veldig glad i gult, men i små mengder blir det en vitamininsprøytning :) Så når svigers kom med en herlig bukett gule tulipaner ble det friskt på spisebordet vårt.

Jeg skal jobbe litt i påsken, men det er jo en del røde dager så blir jo litt tid til kos likevel - håper snøen holder seg borte nå så jeg kan ut på sykkelen igjen!! Både meg og min kjære har planer om å sykle Lillehammer-Oslo i år(jeg sykla jo ifjor)så vi må komme igang med treningen, gleder meg til og suse avsted langs veien igjen - det er virkelig en skjønn følelse altså.. Hva er dine planer for påsken? Uansett, håper jeg den blir knallfin med nydelig påskesol!


2 kommentarer:

Tonje Merethe sa...

Herlige tulipaner.
Jeg er ingen fan av gult til vanlig, men når det er påske liker jeg det. Her er det litt vel mye påskepynt. Fikk heldigvis sendt endel opp på rommet til Nathalia.

Her blir det først hjemmepåske med jentene, litt påskelunsj og trilleturer. Deretter hytta som vanlig. Gleder meg.

Kos deg masse i påska frøken. Håper vi kan finne på noe veldig snart. Gjerne før eksamensinnspurten min setter i gang om noen uker.

Ha en flott kveld.
Klem

Unknown sa...

Koselig at du er tilbake Jatte:))
Her er det heller ikke så mye gult, men litt, og jeg er veldig glad i det - men kun en kort periode:))

Ha en fin fin kveld ♡