10. januar 2015

Leopardprint


Da er vi godt igang med nytt år, og det er litt godt merker jeg - 
rutiner, og snart trening og sunnere vaner igjen, 
begynner på ny frisk nå til Mandag med strengere regimet ;)
Har snopet litt på Hm home sitt salg og fant disse putetrekkene med Leopardprint på,
de som har fulgt meg en stund vet jo at jeg E L S K E R leopardprint og at det på en måte har blitt mitt "varemerke" de siste årene, og nå med ny sofa og nye møbler syns jeg 
disse passet perfekt inn hos oss ;)


Bildene blir jo ikke bra med dette lyset, men en liten titt inn i den "nye" stua vår -

bildene over sofaen skal ikke henge der,
 skal ha noen store bilder der tenkte jeg, men må bare finne ut hvilken jeg skal fremkalle - har noen fine fra stranden i Cornwall jeg tror vil passe fint inn her, så
burde kanskje bare bestille dem? ;) 
Idag skal jeg jobbe noen timer før meg og mannen skal kjøpe oss
Kinamat og kose oss med "hver gang vi møtes" på skjermen ikveld, selveste Lene Nystrøm skal hedres, og det skaper minner .. 
Aqua var jo en av mine favoritter for mange år siden :))

Ha en finfin Helg, 
og gi gjerne tilbakemeldinger på hva dere syns om den nye stua ;)

1 kommentar:

am design sa...

Hei og godt nyttår!!!
Likte bordet så godt!!!
Skikkelig fint var det!!!
Kos dere i kveld.
Vi må se det på net i morgen.
For i kveld er det feiring av svigermor som er 60 år!!!

Stor klem fra Anne-Marit