28. desember 2014

Den store byttedagen..


Regner med sikkert en god del av dere har kommet dere ut av pysjen idag og byttet noen gaver?
Jeg har jobbet å vi har hatt mye bytting av str på sengetøy ect, det hører liksom til julen dette byttestyret ;) Vi fikk masse fint til jul og har ingen planer om å bytte noe som helst.. heldigvis!!

Nå skal Søndagen brukes på å slappe av, og rydde litt i heimen, alle julegavene våre ligger fortsatt på spisebordet, å det er kanskje på tide å få det bort derfra så jeg kan vise dere det nye lekre spisebordet vårt sånn skikkelig? jeg ELSKER det! mannebeinet mitt er så flink altså..

Ha en toppers søndag og nyt late romjulsdager videre :)

5 kommentarer:

Inspirasjon fra Elin sa...

Her har det blitt litt bytting av gaver som vi fikk til Mathea. Feil størrelser og leker som hun har mye av fra før. Utvalget i butikkene er ikke det beste nå rett etter jul, så ble hele 3 tilgodelapper :)
Kos deg med å rydde bort og finne plass til gavene :)

hild Frøya sa...

her har vi heller ikke bytta noe. I år fikk vi faktisk bare ting vi ønska oss. Og alt i riktig størrelse. Veldig heldige i år. Deilig å slippe byttestyr

Unknown sa...

Her ble det kun bytting av feil størrelse og noe vi fikk dobbelt, ellers så beholder vi selvfølgelig alt:))

Så fint bilde ♡

Tovepia sa...

Hei Jatte og tusen takk for hyggelig kommentar fra deg..jeg er så lite flink på det for tiden;)
Er så flott den vasen du har der!
Kos deg masse mot et nytt år, klem fra meg;)

am design sa...

Hei på deg!
Har bare byttet en bok jeg, som jeg fikk to like av.
Er så fornøyd med alt jeg har fått. Så her skal ikke noe mer byttes!!!

Kos dere masse videre i romjula.
Vi koser oss med familie selskaper, og god mat, deilige rolige dager, og slapper skikkelig av!

Klem fra Anne-Marit