8. desember 2014

8.desember - Rabattkode fra Regnbuedrops Interiør


Kalenderen viser Mandag 8.Desember, og idag har jeg en kjempefin luke
i kalenderen til dere. Den skjønne jenta bak nettbutikken
Regnbuedrops Interiør, ønsker og gi dere en rabattkode så her kan dere 
shoppe unna de siste julegavene eller noe fint til dere selv?
Ja, for det ER lov med litt selvshopping også selvom det er jul ;)

Regnbuedrops Interiør ble startet nå i 2014, og jenta bak butikken er en blogger jeg selv
har fulgt i flere år, og endelig ta steget fra blogg til butikk er stort, men jeg beundrer de som tørr og satse på det i den jungelen av nettbutikker med samme tema, nemlig Interiør.
Men, det som jeg syns er bra med nettopp Regnbuedrops Interiør er nettopp at den skilles seg litt ut i denne jungelen, varene er litt annet enn det "alle selger", det er noe unikt og tøft over det hele,
og det liker ihvertfall jeg kjempegodt! Jeg har derfor samlet sammen en liten collage av MINE favoritter fra Regnbuedrops Interiør sin nettbutikk..


Ser du noe du liker? Ta turen inn i nettbutikken og se enda flere fine varer,
og bruker du rabattkoden "jattesjul" får du 30% på alle varene dine ut dagen, altså frem til 23.59 idag Mandag 8.desember - Så vær rask :)) Happy shopping!

Ingen kommentarer: