21. august 2014

Some greet - Bloggtreff




13.September braker det løs, bloggere og instagramere fra hele landet skal innta Brevik for og mingle, shoppe, båttur og mat - en skikkelig sommeravsluttning som er stelt i stand av Fabelaktige Maia, i samarbeid med Festfabrikken! Jeg vet dette blir ett kjempetreff, da jeg har sett før hva Maia kan stelle i stand, var med på Førjulskos i fjor og det var kjempeartig, så blir moro og være med på dette treffet, som er her jeg bor, bare 15 med bil unna :) 

Maia, har samlet sammen en drøss med sponsorer denne gangen også, blir helt målløs jeg - utrolig artig at vi får så mye flotte ting.. Kan nevne sponsorer som Festfabrikken, Anemones skafferiTineK Home, Barnelykke, Barfota, Love is Green, Unni Strand, Mellomstor, Sogne Home, Carmex, Emeselle, Ib Laursen, Norcosmetics AS..

Håper jeg har fått med de fleste nå, er så mange fine bidragsytere :) Vet også at Tone fra Tonerosedesigne kommer for og vise oss noen DIY tips og triks, det blir superbra - hun er virkelig herlig, fikk gleden av og treffe henne under festfabrikkens åpningsfest i vinter!

Som dere kan se så blir dette en heidundranes avsluttning på sommeren - og jeg gleder meg til og treffe både nye og "gamle" fjes igjen :)

Skal DU på Some greet? da sees vi!


2 kommentarer:

Linn sa...

Weeee!! Blir amazing :D

VeroNot sa...

Vi sees! ☺