26. mai 2014

Duse farger og sol


Været her på solkysten (Langesund) er heeeelt fantastisk om dagen, akkurat nå ligger jeg ute på dagsengen på verandaen og bare nyyyter mens jeg blogger - kan ikke beskrive hvor digg det er ;)
Inne har de duse lilla/rosa fargene kommet frem. Jeg elsker akkurat denne fargen og den kommer frem hver vår - sofaen er fortsatt med "vinterdrakt" men skal skifte til lyse trekk når vi kommer hjem fra ferie :))



Den skjønne oppsatsen fikk jeg av svigerforeldrene mine på bursdagen min - skjønne farger som man blir glad av - elsker friske blomster og oppsatser så ble veldig glad for denne..

Nå skal jeg slappe av litt her på utesengen før jeg skal avgårde på en sykkeltur,
det kan jo ikke bli annet enn perfekt i dette nydelige været! :)

Nyt dagen -
Blogges senere.

Ingen kommentarer: