23. mars 2014

Ny lampe - ny stil?


Hei, håper alle har en flott helg - 
jeg har hatt jobbhelg og har kosa meg med det..
men blir godt med Søndagsfri og muligens en sykkeltur - 
fikk meg ny sykkel igår som jeg gleder meg til og teste, en sånn ordentlig racersykkel, skikkelig skummelt og kult på en gang ;) 
Men, tilbake til det jeg skulle vise dere !
 Mannen hadde fått inn noen SUPERKULE lamper i butikken sin her om dagen, og da jeg skulle hente han der så lyste de mot meg i vinduet, 
jeg måtte bare ha en så min kjære snille mann tok en med dagen etter og jeg angrer ikke..

Seeeee så stilig da *hjerte hjerte*
 Man kan bruke dem både med lange ben og korte ben, 
kjempelurt med slike muligheter, så får man liksom en "ny lampe" bare ved å bytte bena. 
Den siste tiden føler jeg stilen min forandrer seg en del,
 ikke helt bevisst egentlig for jeg kjøper fortsatt bare ting jeg liker, 
men fått mer sansen for ting som feks denne lampen, 
men gamle ting står også hjerte nært og vil nok aldri bli kastet ut herfra, den gamle speilskjenken feks LOVE IT!
Syns det gir en så fin kontrast til den litt moderne lampa og bling bling hodeskallen..

Hva syns dere om den nye lampa mi? Den kan kjøpes feks her om det er av innteresse.

Ha en finfin Søndà :D

Ingen kommentarer: