4. desember 2013

Pels, Paljetter og gull




Funker fint med pels, gull og paljetter syns jeg, gir en lunhet og den lille dæsjen med glam jeg digger!! :) Tror faktisk ikke jeg har vist dere bilder av stua etter vi kjøpte nytt trekk til sofaen i sommer - det er ett grå-brunt trekk som vi er veldig fornøyd med, men jeg gleder meg til og skifte til det lyse nå mot jul, passer litt bedre inn.. 

Paljettputetrekk fra Princess, Pledd er også fra princess men er en utgått modell, puta har jeg strikka sjæææl *ler* merk dere forretsen de dritkule store lysestakene bak der, de fikk jeg på cilledill.no for slikk og ingenting for ett par år siden, elsker dem! skal ha en liten dæsj med rødt i soafen også etterhvert så blir det skikkelig jul i heimen :)

Kommer forresten en liten julekonkurranse/give away en av de nærmeste dagene!

Ha en strålende Onsdag.

3 kommentarer:

Veronika Døli sa...

For en herlig kombinasjon!!! <3 <3
Flink du er som har strikket pute a!:)

Ida Madelen Glittum Maabø sa...

Så koselig!
Jeg elsker også denne sammensetningen :) Å flink du er som også strikket selv, d klarer ikke jeg hehe!

Klem fra meg♥

Bittelille villa/Jennifer sa...

Pels og glitter slår aldri feil nei:) Jeg er bitt av den samme interiørstilen;)