20. februar 2013

Fresh på trening, min ønskeliste!



Føler man seg fresh på trening yter man mer! Det er min erfaring ihvertfall.. gode klær med god passform er alfa o mega!! Man vil kanskje ikke stikke seg frem på senteret i starten, man er i elendig form og vil gjemme seg under ett "telt" av en joggebukse, men saken er at de fleste går i disse trange tightsene uansett størrelse og form, å ingenting slår en skikkelig treningstights!!

Jeg kjøpte meg anti-shake tights fra x-life i høst og jeg ELSKER den, de koster litt men så verdt hver krone, den sitter supergodt på, holder inn det du vil holde inn under en løpeøkt, men kjennes ikke stram, utrolig behagelig rett og slett..

Jeg har bursdag i Mai (tiden går fort så starter ønskelisten tidlig ;)) og da ønsker jeg meg treningsklær/tilbehør!! Tightsen min brukes hver gang jeg trener så skulle gjerne hatt en ny til og bytte på.. å jeg er en ROSA-elsker derfor er rosa detaljer på treningsklærne perfekt :))

Treningsdagbok, armbånd til mp3-spiller, løpesko og treningsbag står også høyt på lista over hva jeg ønsker meg fremover .. 

Hva med deg, er treningsklær viktig for totalopplevelsen på trening?

God Onsdag!
Klem

4 kommentarer:

Karina T. Feragen sa...

Synes gode treningsklær er et must, gjør noe med meg hvertfall når jeg trener, føler meg fresh uansett kg i anti shake tightsene fra getinspired.no

:-)

Ps. Treningsdagboken er veldig kjekk! :)

Fabelaktig sa...

Godt og delikat treningstøy er bare herlig!

takk for alltid like hyggelige ord inne hos meg. Dessverre strekker ikke tiden til alltid, slik at jeg får besøkt deg, og lagt igjen spor, men de gangene jeg har tid og anledning kommer jeg så fort jeg kan *fnis*

Nydelig onsdag til deg, ikveld har jeg og mannen datenight middag og stand up :) Gleder meg!

Klem fra
-Maia

Marte sa...

VELDIG sant! Føler seg jo mye freshere med en gang da!
Har planer om å kjøpe meg nye joggesko når jeg skal til England neste uke, fordi jeg har vært flink hihi. Og fordi jeg har bursdag da! ;)Mye stilig på ønskelista di!

Divamamma sa...

Synes det er viktig å føle seg fresh på trening altså :-)